czwartek, 26 maja 2016

Dzień Matki

Dzisiaj obchodzimy święto wszystkich Mam :)
To święto obchodzę i ja!
Dziękuję moim dzieciaczkom za pamięć i za to że były ze mną w ten dzień.

Dla mojej mamy przygotowałam oprawkę na Merci



Bazę wykonałam z brystolu.
Wszystko oklejone papierami z najnowszej kolekcji
Galerii Papieru - Purpurowy deszcz


napis "Kochanej Mamie" z od SnipArt
kilka kwiatów magnolii oraz sweetheart
listki i gałązki z wykrojnika
... i gotowe :)






Życzenia złożyłam osobiście, ale jeszcze raz nie zaszkodzi 
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO MAMO!!!

13 komentarzy:

  1. No proszę jak pięknie. Teraz już wiem kto wykupił wszystkie kwiaty WOC :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :)
      Kwiatków troszkę Ci zostawiłam. Nie wzięłam wszystkich :)

      Usuń
  2. Cudnie zapakowany prezencik :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Manuny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełko. Dziękujemy za udział w wyzwaniu MANUNY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała praca!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Craft Style!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna fioletowa kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i taka subtelna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu 123 scrapuj Ty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny czekaladownik! Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń