sobota, 2 kwietnia 2016

Pierwszy kwartał za nami

No i nie udało się moje postanowienie :(
Pierwszy kwartał przeleciał tak szybko, że nawet się nie obejrzałam, a w kalendarzu kwiecień. Na blogu niestety ani pół pracy nie pokazałam.
No cóż. Nie będę płakać, ale ... mi głupio.

W marcu skończyłam przygotowywany dla mojej siostry Lucyny album.
Powstał na bazie 20x20 od Studio75, oklejony m.in. papierami Papermania.
Środkowy, różowy kwiatuszek umieszczony na okładce, wykonany z foamiranu przez Izabelę Mateja - dziękuję Kochana!
Środek raczej spokojny (pokażę w najbliższym czasie), za to na okładce trochę mnie poniosło :)
Zobaczcie sami.








Postanowiłam album zgłosić na wyzwanie:

Z bingo wybrałam linię LITERY-TEKTURKA-KWIATKI



Dziękuję pięknie wszystkim, którzy tu zaglądnęli!
Wróćcie tu jeszcze :)

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. W planie był fiolet, ale nie miałam fioletowych mgiełek :)
      Szewc w dziurawych butach chodzi hehe

      Usuń
  2. Bosko zmediowałaś to cudo. No i czemu tak mało pokazujesz swoich prac. Ja chce jeszcze. Wiem, że na pewno coś jeszcze masz tam w zanadrzu... plisss....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo czasu brak :)
      Postaram się pokazywać więcej, ale najpierw muszę zacząć robić więcej :)

      Usuń
  3. Przepiękna praca! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny jest, widać ogrom pracy! dzięki wielkie za udział w wyzwaniu Hello Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny! dziękuje wielkie za udział w wyzwaniu Hello Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny album! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękna okładka! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pretty album! Thanks for playing along with us at I Kropka! X

    OdpowiedzUsuń
  9. Pretty album! Thanks for playing along with us at I Kropka! X

    OdpowiedzUsuń