poniedziałek, 18 lutego 2019

dla Ani

Witajcie

Dziś jest ten dzień, kiedy moja koleżanka Ania powinna otworzyć pudełeczko z zawartością.
Mam nadzieję, że dotarło :)

Aniu!
Specjalnie dla Ciebie karteczka z okazji Urodzin :)
Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!!!







Kartkę wykonałam na podstawie mapki, którą stworzyłam na wyzwanie Kingi.
Moja mapka została doceniona i wyróżniona przez Kingę.
Dziękuje bardzo!!!

Czy mapka została wiernie oddana oceńcie sami :)
Świetnie się bawiłam przy jej wykonywaniu.

Dziękuję za odwiedziny!!!


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
essy-floresy - wyzwanie #44 "z potrzeby serca"


12 komentarzy:

  1. Piękna kartka - dziękuję za udział w essowej zabawie :) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kartka - podoba mi się jej kolorystyka i układ - bardzo fajna mapka :) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu Essy-Floresy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, super odzwierciedla mapkę,dziękujemy za udział w wyzwaniu Essy-Floresy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory!! Dziękuję za udział w Essowej zabawie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń