niedziela, 13 stycznia 2019

Połowa stycznia

Witam


Połowa stycznia a ja się zabrałam za kartkę świąteczną.

I bynajmniej nie na nadchodzące święta wielkanocne :)
Kartka bożonarodzeniowa powstała po odkryciu fantastycznego miejsca w sieci:

Już kiedyś mi o tym miejscu donoszono, ale nigdy nie miałam czasu, aby się do tej zabawy przyłączyć.
Może w tym roku mi się uda - to jest pierwszy z dwunastu kroków :)

Kartka powstała wg mapki:


 Tło wykonane zostało złotą pastą brokatową Nuvo przez maskę ze śnieżynkami. Niestety nie pamiętam jakiej firmy jest.

Dziękuję za odwiedziny
KasiaP





18 komentarzy:

  1. Karteczka jest śliczna, kolor czerwony i świetne paspiery dodały kartce świątecznego uroku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu - to już jedna jest! Ja też myślałam o użyciu tej grafiki, ona idealnie tu pasuje do naszej mapki :) świetny początek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :)
      Czekam z niecierpliwością na kolejne zadanie :)

      Usuń
  3. Fantastycznie to tło się prezentuje! No i sama karteczka również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka :)
    W pięknym stylu.
    Pozdrawiam miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała, bardzo nastrojowa kartka , pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka :) super grafikę wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka! Dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna świąteczna praca :)
    Dziękuję za wspólna zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń