niedziela, 14 stycznia 2018

Już połowa stycznia :)

Witajcie!

Jak napisałam w tytule posta
Już połowa stycznia!
Kiedy to przeleciało? 1/24 roku za nami ...

Dzisiaj chcę Wam pokazać kartkę, którą zrobiłam jakiś czas temu.
Lubią robić tego typu kartki. Powiem nawet, że zrobiłam takich już kilkanaście, a kilka z nich jest do siebie bardzo podobne.


Kartka ma również w komplecie pudełeczko, żeby łatwiej było wręczyć.



Kartki sztalugowe dla mnie to fajna forma. Wygląda inaczej niż zwykła kartka, a i jej wykonanie nie jest zbyt czasochłonne. Dla mnie to bardzo ważne, gdyż jak wiecie nie mam zbyt dużo czasu :(

Na kartce wykorzystałam stempelek autorstwa Agnieszki Borysewicz.

Mam nadzieję, że obdarowanej solenizantce kartka się podobała.
A Wam?

Pozdrawiam
Kasia P



Powyższy komplecik zgłaszam na wyzwanie:
"Co mi w duszy gra" - wyzwanie #40
https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/01/co-mi-w-duszy-gra-wyzwanie-40.html
2. Bloomcraft
"Urodziny" - wyzwanie #16
http://bloomcraft.pl/2018/01/01/wyzwanie-16-urodziny/
 
 


4 komentarze:

  1. BArdzo elegancka kartka, a taką formę również lubię. Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca!Dziękuję za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka :)Dziękujemy za udział w wyzwaniu S&M :)

    OdpowiedzUsuń